Sivut

perjantai 12. tammikuuta 2018

Taas uus tammikuu!

I'm back! Ja läskimpänä kuin koskaan!

No en ehkä ihan, mutta kyllä taas (yhä) on semmoset lukemat taulussa, että tän melkein sadan kilon mörssärin on aika tehdä taas uus uudenvuodenlupaus. Viime kirjoituksesta on aikaa kohta lähemmäs neljä vuotta (blogin ulkoasun perusteella 23 vuotta) ja oon välissä siirtynyt uudelle vuosikymmenelle. Nyt siis jos koskaan on viimeinen hetki alkaa tehdä itselleen jotain, jos ylipäätään aion. Mun kaikki harrastukset on opintojen melskeessä huomaamatta jääny, kaikki on pysähtyny. Kerran jouduin vahingossa kehonkoostumusmittaukseen ja huudothan siitä tuli. Mun keho tais olla joku 15 vuotta mua vanhempi. "Jee." Siinäpä ne tärkeimmät oikeastaan viime postauksen jälkeen onkin.

Mut nyt voin ylpeenä (ihan oikeesti ylpeenä) sanoa, että oon alkanu käydä salilla! Joo joo, oon ollu jo ainakin 5 kertaa! Oikeesti aloitin sen jo nippa nappa viime vuoden puolella eli ihan tyylipuhdas uudenvuodenlupausurheilija musta ei tänä vuonna tullut. Mut nyt oon saanu yhden yli-innokaan kaverini mua kaitsemaan säännöllisesti ihan yleiselle kuntosalille oikeiden sali-ihmisten sekaan, vaikka kamalaa rävellystähän se edelleen on.

Ai niin, yhden uuden palloilulajin mä aloitin reilu vuosi sitten, nimittäin lentopallon. Tosin siinä lajissa mun rävellyksen taso kulkee kyllä ihan omissa sfääreissään. Oon käyny nyt vuoden kursseilla eikä mulla ole edelleenkään aavistustakaan, mihin suuntaan mulla pitäis minkäkin kropan osan sojottaa missäkin vaiheessa peliä, kuuluuko tästä mennä seuraavaksi eteen, taakse, oikealle vai vasemmalle. Yhden niin ikään aloittelevan kaverin mä sain hetkeksi mukaan, mutta se lopetti, koska ei 12 viikon aikana saanut yhtä ainutta onnistumisen kokemusta. Feel you. Et jos haluat aloittaa jotain kivaa ja helppoa, missä pääset kerryttämään itseluottamusta, tiedän minne ei kannata mennä.

Asiaan: Tavoitteeni on pudottaa 15 kiloa vuoden loppuun mennessä. Tällöin olisin esimmäistä kertaa elämässäni rajojen "normaali paino" sisällä.

2 kommenttia:

  1. Welcome back ja kiva, kun kirjoitat taas - toisaalta harmi, että jouduit takas, etkä ole kokenut ihmelaihtumista ;)

    VastaaPoista
  2. Mä niin elän hengessä mukana ja saatanpa liittyä joku kerta mukaan salitreeneihin!
    T. Bitti (blast from past)
    P.S Sanon nyt jo EI. En tule pelaamaan lentopalloa, kysyt kuitenkin. :D

    VastaaPoista