Sivut

maanantai 30. huhtikuuta 2012

Projekti SPAGAATTI

Mä treenasin joskus ala-asteella joka päivä viikon ajan spagaattia. Viikon ajan. Tuon viikon jälkeen mä venyin kerran siihen spagaattiin ja unohdin taas koko homman. Nyt mä oon keksiny aloittaa uudestaan saman projektin, mutta ajattelin antaa itselleni hiukan enemmän aikaa, sillä jostain syystä en usko venyväni viikon tai kahdenkaan päästä tuohon asentoon.

Testasin tosin tuossa yksi ilta, mikä mun lähtötilanne on ja pääsin oikeastaan toiseen suuntaan (vasen jalka edessä) ihan yllättävän alas, vaikkei se kovin ketterää tai kaunista ollut. Aion siis vuoden loppuun asti (paitsi venytellä muutenkin,) treenata tuota spagaattia joka kerta (kun muistan) muun urheilun ohessa eli aina kun vaan on lihakset suht lämpimänä. Jos projekti osoittautuu liian helpoksi (ihan vitun todennäköistä..), jatkan treenaamista vielä siihen vaikeampaan suuntaan ja kun sekin sujuu, treenaan sivuspagaattia.

Tässä lähtötilanne noin huhtikuun 20. päivältä:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti