Sivut

tiistai 8. toukokuuta 2012

Must have -sisustuselementti

Mä nappasin kännykällä asiaankuuluvasti peilin kautta myös itsestäni tollaisen tyttöblogimaisen päivän lenkkiasu -kuvan, kun jouduin lenkkiseuraani odottelemaan. Arvatkaa, mikä tämän kuvan ottamisessa on parasta:


Oikea vastaus on hoikentava peili!

Kun me muutettiin tähän valmiiksi kalustettuun asuntoon, kattelin aluksi, että oonpas mä timmimmässä kunnossa kuin muistin, muttei kestänyt kauaa tajuta, että se olikin vaan toi peili. Tykkäsinkin peilailla itseäni siitä kerran jos toisenkin. Eihän se nyt mikään Lintsin peilitalon hassuttelupeili sentään ole, mutta kyllä mä olen selvästi punkerommassa kunnossa kuin meidän eteisen peili antaa ymmärtää. (Myös muiden peilien mielestä.)

Tavallaan olisi ihan kiva saada oikeeseen kotiinkin tuollainen imarteleva peili. Sitä voisi nähdä itsenä vähän eri tavalla ja osaisi kenties kantaakin itsensä eri asenteella. Eihän se edes olisi varsinaista itsepetosta, pieni valkoinen valhe vain. Mistähän tollaisen sopivasti kieron peilin sais?

4 kommenttia:

  1. Kerro, kerro kuvastin...!

    Nyt iski paniikki. Mitä jos munkin peili hoikentaa, ja oon oikeesti luonnossa vieläkin punkerompi..!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta se on välillä vaan ihan positiivista, että luulen olevani vähän hoikempi kuin todellisuudessa olen. Ei tuu turhaan mieltänsä pahoitettua. :) Mutta onhan se toki järkytys, kun näkee sitten peilikuvansa keskellä kaupunkia toisin silmin jostain näyteikkunasta.

      Poista
  2. Vähän sama homma kuin aina vaatekauppojen sovituskopeissa... Kotona peilaillessa sitten tipahtaakin karuun totuuteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ookaan ajatellut tuota.. Tulikohan kannettua turhan monta tuubitoppia viime viikolla Henkkamaukasta himaan.. :/

      Poista