Sivut

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Pullasorsan marraskuu

Syksyn mittaan olen liikkunut mielestäni aika paljon ja jo aika paljon monipuolisemmin kuin kesällä. Uusia lajeja on myös tullut valikoimaan, mikä on positiivista. Spoilaan sen verran, että lajikirjo myös laajenee entisestään jahka tässä vuodenvaihteen yli päästään.

Marraskuu oli mun mittakaavassa aika aktiivinen kuukausi. Ekan viikon tosin olin reissussa, joten silloin ei tullut liikuttua lainkaan. Jotain urheilua tuli harrastettua vähän laskutavasta riippuen noin 22 kertaa, jotka koostuivat seuraavista lajeista:

Tanssi 4
Futsal 3
Ratsastus 3
Sulkapallo 3
BodyCombat 2
Venyttely 2
Futis 1
Fitball 1
Sähly 1
Astangajooga 1
Kuntosali 1

Futsalia tulisi olla listassa huomattavasti enemmän, sillä mulla on kuitenkin tarjolla kaksi viikottaista futsalvuoroa ja siihen kahden jengin matsit päälle. En tiedä, missä mä oon ollut aina silloin, kun olisi pitänyt olla pelaamassa futsalia. Todennäköisesti syömässä. Tai kaljalla.

Sählyä olin kokeilemassa pitkästä aikaa (ensi kertaa sitten lukioaikojen) ja se olikin juuri niin hauskaa kun muistin, joten sählymaila meni heti hankintaan. Harmi vain, etten ole sen koommin sählyyn taas ehtinyt. (Vielä.)

Futistreeneistäkin on tullut lintsattua, kuten näkyy, mutta uusina lajeina sulkapalloa ja tanssia on tullut käytyä aina silloin tällöin harrastamassa.

Laitetaan vielä sama pirteän värisin HeiaHeia-kuvin. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti