Sivut

perjantai 4. toukokuuta 2012

Tunnin rästilenkki


Mulla jäi joku lenkki jossain vaiheessa välistä eli oon tavallaan päivän jäljessä mun juoksuohjelmassa. Nyt aionkin ottaa sen takaisin, koska tämän päivän lenkiksi on merkitty 45 minuutin kävely, ja kävelyä mä tuskin onnistun harrastamaan mitenkään överiksi asti. Meninkin siis aamulla eiliselle lenkille:

"Kävele 5 min rauhallisesti, juokse 4 min. Käänny takaisin ja toista harjoitus kotimatkalla."

Kävelin ja juoksin ohjeen mukaisesti, tosin en edestakaisin vaan päädyin lenkin päätteeksi sopivasti Lidliin, josta kävin ostamassa lisää puheaikaa prepaid-liittymääni ja kävelin rauhallisesti takaisin maisemia samalla ihaillen. Koko matkaksi tuli 6,8 km, josta hölkkää oli noin 1,4 km. Tästä tosin vain tuo kokonainen kilometri päätyy tilastoihin. Aikaa kului 1h 7 min, josta arvioisin 15 minuuttia menneen Lidlin jonossa seisomiseen ja muuhun säätöön.


Hiphei, kohta juhlitaan mun juoksuohjelman kaksiviikkoispäivää! Ohjelmakin käskee hemmotella itseään, mutta mä mietin vielä, mitä se semmonen hemmottelu voisi olla. Mulle kun hemmottelun synonyymi on herkuttelu (paaaaljon jätskiä, pullaakakkuanamia!), mutta mä luulen hemmottelevani siinä suhteessa ihan riittävästi muutenkin, niin jos nyt keksisi jotain muuta. (On muuten inhottavaa, kun kuntoiluohjelmassakin pitää olla tollasia kiusaavia haasteita mukana..)

2 kommenttia:

  1. Heh, sama teema mullakin tänään, hemmottelu. Kävin varaamassa jalkahieronnan ja ostin nassun pesuainetta ja naamiota. Nyt istun tässä naamioituneena surffailemassa...

    VastaaPoista
  2. Mä taidan hemmotella itseäni nukkumalla pitkään ja katselemalla Gilmore Girlsiä tai jotain. Ja ehkä VÄHÄN jotain jäätelöä..!

    VastaaPoista