Sivut

perjantai 4. toukokuuta 2012

Uusi viikko - uusi alku?

No eipä juuri.
maanantai
13:
  • erilaisia leipiä ja sämpylöitä
  • kinkkua, salamia, tuorejuustoja, aurinkokuivattua tomaattia, voita, rucolaa, maa-artisokkaa, vuohenjuustoa, brie-juustoa, hilloa
  • appelsiinimehua (n. 0,5 l)
  • kahvi maidolla


22:
  • pari siivua lohta
  • pari siivua juustoja
  • jäätelöä (n. 0,25 l)
23:
tiistai
13:
  • 2 paahtoleipää (juustoa, kinkkua, philadelphiaa)
20:
  • banaani
  • pari siivua lohta
23->:
  • ehkä 3 olutta
  • döner-kebab
keskiviikko
13:
  • 2 paahtoleipää (juustoa, kinkkua, philadelphiaa)
17:
  • toffeekarkkeja - näit oli ihan pakko saada maistaa! Oli just niin hyviä, miltä näyttikin.


20:
  • The Classic Trash Cheese Burger -ateria @ White Trash Fast Food
  • puoli pulloa punaviiniä
  • Dizzy Fizz -drinkki
  • maistiaisia jostain omena-margaritasta


22:
01:
  • puolikas rullakebab


4 kommenttia:

  1. Hauska sattuma: Mun RSS lukijassa oli tän sun postin jälkeen vähän toisenlainen posti: http://www.mikanyyssola.fi/?p=5229

    En kyllä yhtään ihmettele, että sun ruokailut on mitä on, kun sä taidat olla siellä kutakuinkin lomalla. Eihän kukaan lomalla viitsi olla ruokanatsi.

    VastaaPoista
  2. Joo mä meen ehkä "vähän" löysemmin rantein. ;)
    Mun ruokavalio normaalistikaan ei oo aina ihan oppikirjasta, mutta täällä tota alkoholia tulee nautittua kyllä useammin kuin "kotona". Jätskiä ja muuta mä vedän kyllä ihan samaan tahtiin ja siitä pitäis yrittää päästä eroon. (Huokaus.)

    Mutta tosiaan, annan mennä nyt täällä vielä pari viikkoa, (ihan kuin siellä Suomen kesässä ei niitä houkutuksia olisi ihan yhtä lailla..)

    VastaaPoista
  3. Sulla on tosi hauska tyyli kirjoittaa, ja näköjään keulii se herkkumopo välillä muillakin kuin allekirjoittaneella. Hyvänmielen laihisblogi. :) Mut toi juokseminen, RISPEKTIÄ! Houkuttelis itteenikin mutta kun pelottaa. En osaa ja tulee yrjö.

    VastaaPoista
  4. Kiitti! Kyllä keulii aika useinkin ja pahasti herkkumopo mulla. :)
    Mä niiiin suosittelen kokeilemaan tota samaa (tai muuta vastaavaa) juoksuohjelmaa, koska se on ainakin alkuun tosi kiltti! Ei tarvii ku pari minsaa juosta kerralla ja nekin saa mennä ihan hipihiljaa! Tai mä oon ainakin mennyt.

    Mäkin oon aivan nollakuntonen, mitään muuta en ollu koko keväänä tehnyt, kuin istunut tietsikan äärellä, eikä mullakaan oo (vielä..) tullut oksu, vaikka on menty jo melkein kaksi viikkoa!

    VastaaPoista