Sivut

perjantai 11. toukokuuta 2012

Kärpänen liikahti!

Vai sudenkorento vai mikä toi on tuolla sivun alalaidassa. Tänään vaaka näytti ehkä vaan 89! Tai no, sehän nyt riippuu ihan siitä, missä asennossa sen päällä seisoo, mutta mun mielestä se on näyttänyt tossa asennossa normaalisti aina 90! Poikkis heti uhosi, että se on vaan joku tilastollisesta  heilahtelusta johtuva harha, mutta paskanmarjat sanon minä! Mulla on aamupaino viimeisen kuukauden ajan ollut niin jumissa tossa yhdeksässäkympissä, että mä suorastaan ihmettelen! Normaalisti mulla on ollut ihan parin kilonkin vaihteluita suuntaan jos toiseen ihan perättäisinäkin päivinä, mutta täällä ei mitään! Oon jopa epäillyt, että toi vaaka on asennettu näyttämään tasan 90, kun joku siihen astuu, mutta poikkiksen punnaaminen kumoaa tämän epäilyn.


Eilen kävin aamulla pikainen lenkki (Kävele 2 min, juokse 5 min ja pidä pieni tauko. Käänny, juokse 5 min ja kävele 2 min.) kunnon auringonpaisteessa. Kun pääsin takaisin himaan, eteisen hoikentavasta peilistä tsiigaili takaisin paloauton värinen hikinen kaunokainen. Koska meillä on ollut kokonaiset kolme kuukautta ongelmia kylpyammeen kanssa (se ei vedä), eikä kukaan ole meitä jatkuvasta pyytelystä huolimatta auttanut, mistä johtuen suihkussa käyminen on yhtä taistelua ja akrobatiaa (en halua upottaa jalkojani sinne paskaveteen, sitäpaitsi ammeen pohja on niin liukaskin kun vedessä kasvaa jo jotain levää ja ties mitä merenelävää, nam), päätin ottaa jä lähteä uimahalliin saadakseni kunnon suihkun. Halli oli menossa kiinni ja kassan täti katsoi minua todella ihmeissään, kun ilman edes opiskelija-alennusta halusin maksaa 4 euroa puolen tunnin uimisesta. Puoli tuntia riitti kuitenkin mulle hyvin ja ehdin pulikoida 800 metriä. Huomasi kyllä, ettei ole vähään aikaan tullut käytyä uimassa, oli meinaan rankempaa kuin muistin. Uinnin jälkeen olin taas paloauton värinen ja hehkuin kotiin asti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti