Sivut

tiistai 8. toukokuuta 2012

Vko 18


Liikunnat:


maanantai: -
tiistai:
           kävely-/juoksulenkki (20 min)
           punnerrukset (20/25/20/20/30=115)
keskiviikko: -
torstai:
          kävely-/juoksulenkki (30 min)
perjantai:
          kävely-/juoksulenkki (n. 50 min / 6,8 km)
          punnerrukset (23/28/23/23/30=127)
          kävelylenkki (n. 2h / 10 km)
lauantai: -
sunnuntai: -
         

Paskalista:

maanantai:
           jäätelöä
tiistai:
           n. 3 olutta
keskiviikko:
           toffeekarkkeja
           puol pulloa (tai puoli litraa en oo varma) punaviiniä
           n. 1,5 drinksua
           3-4 olutta
torstai:
           (ihan vähän) jäätelöä
perjantai:
           kokis (0,4 l)
           2 olutta
lauantai:
           9 olutta
           3 lasia punkkua
sunnuntai:
            paketti Ben&Jerryä 

5 kommenttia:

  1. Siis ihan pakko puuttua sun paska listaan sen verran et onko "paketti ben&jerryä" se semmonen normikokoinen tötsä? Vai semmoinen pikkupurkki?

    Nimittäin onhan ne ihan parhaita jätskejä (ja kalliita! Mut mitä välii :D) mut ei sitä kyllä koko purnukkaa pystyis vetämään! :D

    VastaaPoista
  2. Mä oon sen verran kovan luokan jätskinsyöjä, että tollanen paketti uppoaa humpsista vaan!
    En siis harrasta niitä lasten annoksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin! :D varmaan uppois tähänkin mimmiin koko paketti jos ei ois mitään herra Moralisoijaa vieressä vaatimassa omaa osaansa, ei siinä.. Tossa ois melkeen ihmiskokeen paikka! Ei vIssiin taida ihan tukea tätä projektia...
      :D

      Poista
    2. Mä oon niin ahne, mitä tulee jäätelöön, että siitä tulee vaan kauhea meteli, jos yritetään jakaa, kun pelkään, että toinen saa enemmän. Eli oon kyllä tehnyt selväksi että ostaa (ja niin myös tekee) ittelleen oman paketin jos mielii jäätelöä. Se syö omansa itseasiassa vielä nopeemmin ku minä. :D

      Poista
  3. Jäätelö on ihanaa! Siks en uskallakaan ostaa sitä pakkaseen... Se menee heti..

    VastaaPoista