Sivut

sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Kännykkäjumppaa


Mulla on kännykässä omat sovellukset vatsoille ja punnerruksille, joiden oli tarkoitus tsempata mua treenaamaan saadakseni lopulta tehtyä 100 perättäistä liikettä. Aiemmin nainitsemani nettisivu ajaa punnerruksien osalta täysin saman asian, mutta nyt sen innoittamana suunnittelin ottavani tuon vatsaprojektinkin uudestaan työn alle. Ainut ongelma on, että mun kännykkä ei tajua, että edellisestä kerrasta on vierähtänyt jo jonkin aikaa ja mun vatsalihakset taas on todennäköisesti unohtaneet koko projektin, enkä osannut nollata ohjelmaa, jotta olisin voinut aloittaa sen alusta. Ei siis auta kuin jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin ja shokkiherätellä viime aikoina helpolla päässeet vatsalihakseni puolen vuoden talviunilta.


Toisaalta nuo määrät ei ole mitään päätä huimaavia, ja mä yleensä otan vähän enemmän (en paljoa!) taukoa välissä kuin sen 90 sekuntia. Taisin ennen tehdä aina vuoron perään vatsa- ja punnerruspätkän, mutta nyt ajattelin tehdä vatsat ja punnerrukset vuoropäivinä. Saan sitten pidettyä itteni päivittäin edes alkeellisesti aktiivisena. (Tähän nyt joku :rolleye:, ettei kukaan luule, että mä oikeesti voisin kutsua tuota vielä aktiivisuudeksi.)

Kokeilin nyt tehdä "ekan" setin (17-17-18-17-17 = 86) ja eiköhän tuosta selvitä alkukangertelun jälkeen. Ai että ku heti tuntu maha litteemmältä.. siinä makuuasennossa.




1 kommentti: