Sivut

perjantai 20. huhtikuuta 2012

Ruokatorstai

torstai


13: 
  • pieni pala eilistä (korpuksi kuivunutta) focacciaa
  • kermajugurttia (10%) mustikoilla

17:

(tässä vaiheesa nälissäni tajusin, ettei himassa ollutkaan mitään syötävää, ei hapankorppuja tai makaroonia edes)
  • loput focaccia-korpusta tuorejuustolla (oon ihan hiukkasen rakastunu tohon yhteen gorgonzola-tuorejuustoon)
  • muutama nokare currywurstia
  • maitoa (1,5%)

Huomaa mun joogamatto.
Älä huomaa eiliset pizzalaatikot.

21:
  • hapankorppu (Philadelphiaa, lohta, paprikaa)
23:
  • makaroonia jauhelihakastikkeella (sis. tomaattia, sipulia, paprikaa, herkkusieniä, kermaa, valkosipulia, lautasella lisäsin myös tuota taivaallista gorgonzola-tuorejuustoa)
  • muutama testilusikallinen jotain appelsiinirahkajälkkäriä

Mä oon yleensä ihan hervoton maidon juoja, mutta täällä ei ole rasvatonta maitoa tarjolla ollenkaan. (Okei myönnän, olen ulkomailla.) Himassa voin kyllä juoda sinistä maitoa ihan yhtä lailla, mutta täällä vastaava 1,5-prosenttinen maito on jotenkin ällön makuista. Oonkin siis alkanu oppimaan juomaan vettä ruoan kuin ruoan kanssa. Normaalisti juon AINA rasvatonta maitoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti