Sivut

tiistai 24. huhtikuuta 2012

Vko 16

ma: punnerrukset (55),
ti: punnerrukset (65)
ke: punnerrukset (76)
to: -
pe: pallottelu 30 min, punnerrukset (84)
la: -
su: kävely/hölkkälenkki (20 min)

Pari edellistä viikkoa on lusmuiltu noitten punnerrusten kanssa, joten mä yritin ottaa vähän kiinni. Mikäänhän ei estä mua tekemästä löysempään tahtiin, koska mun ei tarvii tietenkään saada noita punnerruksia tehtyä tasan kuudessa viikossa tai johonkin tiettyyn päivämäärään mennessä, mutta mä satun kokemuksesta tietämään, että jos mä annan itteni löysätä, mä todellakin löysään ihan äärettömyyteen asti. Ainut, mikä tsemppaa mua tekemään ne, vaikka ois nyt tänään niin kauheen paljon kaikkee muuta, on se karmiva ajatus, että joudun tekemään vaikkapa tuplat huomenna.

Tämä tuli huomattua silloin, kun laitoin Facebookiin jonkun hassunhauskan kiertopäivityksen (joita en normaalisti todellakaan harrasta, voin luvata), jossa lupasin tehdä jouluun asti yhtä paljon vatsoja kuin saan tykkäyksiä. Niitä tuli 48. Silloin oli elokuu ja lokakuun tienoilla aloin tekemään 96 vatsaa päivässä. Joulu (taisi olla toissavuoden sellainen) tuli ja meni ja mulla on edelleen jossain ylhäällä kyllä, montako vatsaa olen vielä peukuttajille velkaa. Ehkä teen ne ensi jouluksi pois.

ma: -
ti: -
ke: 3 olutta
tomuutama lusikallinen appelsiinirahkajälkkäriä
peappelsiinirahkajälkkäriä, vähän punaviiniä
la: tiramisu-jälkkäri, 9 olutta, 2 lasia punaviiniä, 1 lasi valkoviiniä, 1 shotti grappaa
su: sokerilitkumehua, kokista, fish'n'chipsejä, jäätelöä... (jatka listaa...)

Alkuviikko tuntui menevän jo ihan liiankin hyvin herkuttelujen osalta, mutta saatiinhan me taas tuttu paska viikko tästäkin aikaiseksi. Siis projektin kannalta paska viikko, hieno viikko oli toki muuten. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti