Sivut

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Pitkästä aikaa viheriölle

..vaikkakin vaan käymään. Ja vaan kahdestaan vähän syöttelemään. Ja vaikka "viheriö" olikin kova hiekkatekonurmi ja valot oli jo pois ja valkoista palloakin oli hankalaa nähdä.

Käytiin siis perjantai-iltana pitkästä aikaa potkimasssa palloa ja tosiaan tehtiin vain ihan pienen pientä syöttelyä ja muutamia vetoja maalia kohti ja lisäksi näitä (3:11) ja näitä (0:15), ja olin kyllä järkyttynyt huomatessani, että henki pihisi ihan viimeisiään jo tosta pienestä jolkottelusta. Ihan hyvä tilannekatsaus mun "kesäkuntooni". Herätys! Olet paskemmassa kunnossa kuin ikinä! Tee jotain itelles hyvä ihminen!  Kymmeneltä joku tuli laittamaan portit kiinni, joten meidän sessio jäi vain puolen tunnin mittaiseksi. Se riitti kuitenkin tässä elämänvaiheessa oikein hyvin.


No toisaalta täytyy sanoa, ettei paska kuntoni tullut lainkaan yllätyksenä, enkä jaksa ottaa tota kovin raskaasti, vaan pikemminkin kerätä motivaatiota kohottaa kuntoa pikkuhiljaa kohti futiskautta. Ja se kunnonkohotus täytyy tehdä aika hissukseen, niin pohjalla mä olen.

Jalkapallosta toiseen, oltiin eilen kattomassa futismatsia, joka oli ilmeisesti luokiteltu jollain tapaa riskialttiiksi otteluksi, eikä siellä normaalista poiketen myyty lainkaan alkoholia. En tiedä johtuiko tämä yksinkertaisesti siitä, että kotijoukkueella on ollut todella huono kausi ja tappio tästä(kin) ottelusta tarkoittaisi jo melko varmaa sarjasta putoamista ja saittaisi aiheuttaa "lievää" turhautumista katsomossa (ja kyllä katsomossa tuopit ja mehutölkit lopulta lentelivätkin joukkueen hävittyä.) Tämä toki sopi hyvin mun tilanteeseeni, sillä eipähän tulisi hankittua turhaa krapulaa seuraavalle päivälle, jolloin olisi määrä aloittaa mun juoksuohjelma.

Tai niin mä luulin.

Lopulta vedin illan aikana 9 bisseä, pari lasia punkkua, yhen valkkaria ja vielä yhen shotin kynsilakanpoistoainetta (siltä se ainakin maistui), kun en ehtinyt tajuta, mihin vastasin myöntävästi, ja tuon kirjanpidon pitäminen oli jo aika työlästä. Luulen listan olevan melko todenmukainen, bissejen määrä saattaa heittää +/- 1. Eli eipä tuo nyt kauniilta näytä. Vaikken alkoholista (krhm "laihdutuksestani" huolimatta) olekaan luopumassa, näyttää toi määrä ekaa kertaa ylös kirjattuna aika massiiviselta ottaen huomioon, että mun mielestä mä eilen join aika vähän.. Mitähän ne lukemat on reippaamman kosteina iltoina?

Nyt alkaa olla ehkä darra kaikonnut sen verran, että uskallan aloittaa ton juoksuohjelman kevyellä ekalla lenkillä. Olisi toki ollut kivempi aloittaa tämä ohjelma ilman krapulaa, sillä mä en kovin mielelläni urheile krapulaisena, ja tiettyihin lajeihin mulla on jopa totaalinen nollatoleranssi alkoholin suhteen edeltävälle illalle. Nyt sitä kai on kuitenkin opittava suunnittelemaan myös juopottelut niin, ettei urheilut ja koko treeniohjelma kärsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti