Sivut

torstai 19. huhtikuuta 2012

Tunnustus

Mä voin ehkä tässä vaiheessa tunnustaa ilmoittautuneeni Naisten kympille. Siihen suloiseen naisten hassuttelujuoksutapahtumaan, jossa paras asu palkitaan. Ilmoittauduin jo hyvän aikaa sitten, mutta oikeastaan viime viikolla havahduin, että niin joo, tähänhän on enää vajaat puolitoista kuukautta. Mun lenkkeilyrintamalla on ollut toistaiseksi aika hiljaista, kuten näkyy, mutta taphtuman luonteen huomioon ottaen eivät rahat ole menossa silti lainkaan hukkaan. Erilaisille tädeille on tarjolla erilaisia lähtöryhmiä ja tarvittaessa voin valita vaikka hitaimman kävelyryhmän. Uskon, että sekin on kuitenkin parempi kuin ei mitään. Ajattelin kuitenkin yrittää lähteä hölkällä ja pyrkiä hölkkäämään vaikkapa puolet matkasta ja kävellä loput. Siihenkin olisin jo oikein tyytyväinen.

13.00 / I lähtö Juoksijat (noin 1h tai sen alle juoksevat)
13.10 / II lähtö Hölkkääjät (noin 1h - 1h 30 min)
13.20 / III Kuntokävelijät
13.30 / IV Kävelijät



Ja ei, mulla ei ole aiempaa kokemusta kyseisestä tapahtumasta tai oikestaan mistään muustakaan juoksutapahtumasta, mutta who knows, ehkä tää saa sen ketsuppipullon auki ja ties vaikka musta tulis vielä vakionaama tätien juoksutapahtumissa. Sillä näissä on vähän sama kuin mulla noissa treeniohjelmissa, mä tarviin jonkun tavoitteen, jonkun syyn, jotta saan tsempattua itseni liikkeelle. Ja nimenomaan pitämään itseni siinä. Tai ainakin kuvittelen tarvitsevani. Mulla alkaa suunnitelmien mukaan sunnuntaina se juoksuohjelma, mutta ihan kymppiin asti en taida toukokuun 27:nteen mennessä ehtiä.

Jos joku vielä tahtoo mukaan, on ilmoittautumisaikaa jäljellä vielä 30.4. asti.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti