Sivut

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Ensimmäinen yhteenveto

Vaikka mun uusi elämäni ja sitä myöden tämä blogi sai alkunsa vasta joitain päiviä sitten, voin kaiketi tehdä yhteenvedon koko viime viikosta. Muistan kyllä ulkoa ne kaksi kertaa, kun nostin perseeni hetkeksi sohvasta.

ma: ratsastus 1h (suht kevyttä: reipas, herkkä hevonen alla)
ti: -
ke: punnerrukset (27)
to: - (rilluttelupäivä)
pe: punnerrukset (38)
la: vatsat (86)
su: -

Hmm... en käytännössä liikkunut kertaakaan kunnolla. Ratsastus oli tällä kertaa niin kevyttä, ettei sitä lasketa, kuten ei kotona tehtäviä vatsoja ja punnerruksiakaan. Ei siis vielä ihmeitä odotettavissa, kun huomioidaan vielä paskanlappamiset suuhun:

ma: - (saatoin selvitä tästä päivästä)
ti: suklaalevy
ke: puoli litraa jäätelöä
to: 1 rivi suklaata
pe: 1 rivi suklaata, ravintolassa jälkiruokana suklaakakun pala (oli osa pääsiäismenuuta ni oli kato pakko ottaa :( )
la: maltilliset 3 tai 4 riviä suklaata
su: 2 palaa kermatoffeeta, 1 korvapuusti

Ihan naurattaa kun kattoo tota listaa. Voin sanoa, että tuo asioiden ylöslistaaminen kyllä avaa silmiä ja auttaa tajuamaan, vaikka ei toi oo todellisuudessa yhtä paha miltä näyttää koska tilanne on todellakin pahempi, miltä se musta tuntuu varsinkin, kun tämä viikko on oikeasti ollut mun mässäilymittakaavassa aika maltillinen. "Vaa yks rivi.." Melkein tekisi mieli jättää pahimmat pois ja valehdella tähänkin. Eli itselleni. Sitähän mä oon tehnyt tähänkin asti.

Mä ihmettelen, kuinka mä painan 90 kiloa. Mun kuuluis painaa 102.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti